Visszaküldési szabályzat
Visszaküldési szabályzat részlet
Weboldalunk ÁSZF– 7. pont Elállás joga címszó.
Az alkossegyedit.hu honlapon kizárólag olyan nem előre gyártott termék rendelhető (egyedi naptárak, fotók, ajándéktárgyak, pólók, bögrék, stb.), amelyet a Fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állított elő a Szolgáltató, így a Fogyasztó elállási joga jelentősen eltér más kereskedelemben kapható áruk vásárlása esetén megszokott elállási jogától! Így mindenképpen olvassa el az Általános szerződési feltételekben leírtakat.
A Fogyasztónak a terméknek/termékeknek legyártására megadott jóváhagyást megelőzően van joga indokolás nélkül elállni. Abban az esetben, ha a megrendelt terméken semmilyen változtatást nem kér (tehát pontosan ugyanazokkal a színekben, szöveggel stb. kéri, mint ahogy az alkossegyedit.hu honlapon megtalálható), úgy gyártási jóváhagyásnak a megrendelés tekintendő.
Nem illeti meg az elállási jog Fogyasztót olyan nem előre gyártott termék estében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak (ilyenek a webshopban megrendelhető egyedi naptárak, fotók, ajándéktárgyak, pólók, bögrék, stb.).
1. Az elállási jog korlátozása egyedi termékek esetén Tájékoztatjuk Vásárlóinkat, hogy a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet értelmében a kifejezetten a fogyasztó kérésére, az ő által szabott igények alapján egyedileg előállított termékek (pl. saját fotóval ellátott bögrék, névvel feliratozott pólók, egyedi puzzle-k) esetében a vásárlót NEM illeti meg a 14 napos indoklás nélküli elállási jog. Mivel ezeket a termékeket más vásárlónak nem tudjuk értékesíteni, a hibátlanul teljesített rendeléseket nem áll módunkban visszavenni vagy kicserélni, amennyiben a vásárló meggondolta magát.
2. Minőségi garancia és Reklamáció (Sérült , hibás termék) Cégünk elkötelezett a minőség mellett. Amennyiben a kézhez kapott termék bizonyíthatóan hibás, vagy nem egyezik meg a rendelés leadásakor megadott paraméterekkel, természetesen biztosítjuk a termék cseréjét vagy a vételár visszatérítését.
Milyen esetekben fogadjuk el a reklamációt?
-
Szállítási sérülés: Ha a termék (pl. bögre) törötten érkezett.
-
Gyártási hiba: Ha a nyomat minősége gyártási hiba miatt nem megfelelő (pl. csíkos nyomtatás).
-
Téves teljesítés: Ha nem a megrendelt terméket vagy nem a feltöltött fotóval készített terméket kapta kézhez.
Kizáró okok (Amikor nem tudunk visszatérítést adni):
-
Nem megfelelő minőségű (pl. homályos, kis felbontású) fotó feltöltése a vásárló részéről.
-
Helyesírási hiba a vásárló által megadott szövegben.
-
Monitorbeállításokból adódó, kismértékű színeltérések.
3. A visszaküldés és ügyintézés menete Amennyiben hibás terméket kapott, kérjük, kövesse az alábbi lépéseket:
-
Jelezze felénk: A hiba észlelését követően (lehetőleg 3 napon belül) írjon nekünk az
info@alkossegyedit.hucímre. -
Fotó csatolása: Kérjük, csatoljon egy fotót a sérült vagy hibás termékről, ahol a hiba jól látható. (Így sok esetben nem szükséges a terméket visszaküldenie).
-
Költségek viselése: Jogos reklamáció (gyártási hiba) esetén a cseretermék szállítási díját teljes egészében webáruházunk állja, vagy a teljes vételárat (beleértve a szállítási díjat is) visszatérítjük.
A Felhasználó a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:
Név: Alexandra Group Kft
Székhely: 1158. Budapest , Drégelyvár u. 3
Telephely / Üzlet : Budapest 1148, Adria sétány 10/F
Telefonszám: +36706630800
E-mail cím: info@alkossegyedit.hu