Visszaküldési szabályzat részlet

Weboldalunk ÁSZF– 7. pont Elállás joga címszó.

Az alkossegyedit.hu honlapon kizárólag olyan nem előre gyártott termék rendelhető (egyedi naptárak, fotók, ajándéktárgyak, pólók, bögrék, stb.), amelyet a Fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állított elő a Szolgáltató, így a Fogyasztó elállási joga jelentősen eltér más kereskedelemben kapható áruk vásárlása esetén megszokott elállási jogától! Így mindenképpen olvassa el az Általános szerződési feltételekben leírtakat.

A Fogyasztónak a terméknek/termékeknek legyártására megadott jóváhagyást megelőzően van joga  indokolás nélkül elállni. Abban az esetben, ha a megrendelt terméken semmilyen változtatást nem kér (tehát pontosan ugyanazokkal a színekben, szöveggel stb. kéri, mint ahogy az alkossegyedit.hu honlapon megtalálható), úgy gyártási jóváhagyásnak a megrendelés tekintendő.

Nem illeti meg az elállási jog Fogyasztót olyan nem előre gyártott termék estében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak (ilyenek a webshopban megrendelhető egyedi naptárak, fotók, ajándéktárgyak, pólók, bögrék, stb.).

1. Az elállási jog korlátozása egyedi termékek esetén Tájékoztatjuk Vásárlóinkat, hogy a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet értelmében a kifejezetten a fogyasztó kérésére, az ő által szabott igények alapján egyedileg előállított termékek (pl. saját fotóval ellátott bögrék, névvel feliratozott pólók, egyedi puzzle-k) esetében a vásárlót NEM illeti meg a 14 napos indoklás nélküli elállási jog. Mivel ezeket a termékeket más vásárlónak nem tudjuk értékesíteni, a hibátlanul teljesített rendeléseket nem áll módunkban visszavenni vagy kicserélni, amennyiben a vásárló meggondolta magát.

2. Minőségi garancia és Reklamáció (Sérült , hibás termék) Cégünk elkötelezett a minőség mellett. Amennyiben a kézhez kapott termék bizonyíthatóan hibás, vagy nem egyezik meg a rendelés leadásakor megadott paraméterekkel, természetesen biztosítjuk a termék cseréjét vagy a vételár visszatérítését.

Milyen esetekben fogadjuk el a reklamációt?

  • Szállítási sérülés: Ha a termék (pl. bögre) törötten érkezett.

  • Gyártási hiba: Ha a nyomat minősége gyártási hiba miatt nem megfelelő (pl. csíkos nyomtatás).

  • Téves teljesítés: Ha nem a megrendelt terméket vagy nem a feltöltött fotóval készített terméket kapta kézhez.

Kizáró okok (Amikor nem tudunk visszatérítést adni):

  • Nem megfelelő minőségű (pl. homályos, kis felbontású) fotó feltöltése a vásárló részéről.

  • Helyesírási hiba a vásárló által megadott szövegben.

  • Monitorbeállításokból adódó, kismértékű színeltérések.

3. A visszaküldés és ügyintézés menete Amennyiben hibás terméket kapott, kérjük, kövesse az alábbi lépéseket:

  1. Jelezze felénk: A hiba észlelését követően (lehetőleg 3 napon belül) írjon nekünk az info@alkossegyedit.hu címre.

  2. Fotó csatolása: Kérjük, csatoljon egy fotót a sérült vagy hibás termékről, ahol a hiba jól látható. (Így sok esetben nem szükséges a terméket visszaküldenie).

  3. Költségek viselése: Jogos reklamáció (gyártási hiba) esetén a cseretermék szállítási díját teljes egészében webáruházunk állja, vagy a teljes vételárat (beleértve a szállítási díjat is) visszatérítjük.

 


A Felhasználó a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:
Név: Alexandra Group Kft
Székhely: 1158. Budapest , Drégelyvár u. 3
Telephely / Üzlet : Budapest 1148, Adria sétány 10/F
Telefonszám: +36706630800
E-mail cím: info@alkossegyedit.hu